DeeJay dance music blog, House music, Makedonija, muzika, DJ Macedonia



>> HOME OF MUSIC & DJs - ABOUT - ARCHIVES - SERVICES - ADVERTISE - CONTACT - RSS
>>> MACEDONIAN MUSIC - MAKEDONSKA MUZIKA - BALKAN MUSIC - MAKE MONEY ONLINE
>>> HOUSE MUSIC WORLD - DEEJAY IS ALL AROUND YOU - PHOTOS - TOP PICKS

petak, 26.10.2007.

Aforizmi

Aforizmi (Aphorisms)

Eve i malce ... A-f-0-r-I-Z-m-! (aforizmi) ... za da se nasmeete od ushe do ushe. rofl


Svite bea na moa srana, zatoa i potona camacat. :)

Dedo mi sv'kada me ceka pred skolo,... a posle ja ga vodim do doma za da ne zaluta. :)

Tatko mi rabota na gradiliste.
Krade ciment. :))

Mikroorganizmite sa mali... i kad ce porasnev. :)

Znaem deka popametniat popusta. Ja edanput popustiv i dji napuniv gacete. :)))

Ne smo zgodni, ama zatoa smo nezgodni! :))

Trpelivost e... kada ga brises g'zat so konfete.

Istorijata se povtorua... za da se nauci za petka, normalno.

Ne sa svite idioti. Ima i debili.

Mojat Murdzo ne saka da se kupe.
Pa ne e on morsko kuce.

Svaci d'n ni e sve podobro,... ali toa trebe da se izdrzi!

Tatko mi e rece na komsivkata deka e dobra riba.
Majka mi mu ga iskrsi priborat za pecanje. :))

Nikoj nesakase da mi ga kupi Hard Disc-at od 10 GB.
Tace stanav vrljac na disk.

Dji vativ ucenicite kako igrav rusci rulet.
Sreca sto ne igraa u pare.

Na petalat koj kukurika i u nedelja - trebe da mu se svitka shijanikat.

Gu pogodivmo so topka zenata od komsijata.
Sega komsijata ni e glavan sponzor.

Ako zena vi Ve l'ze - ne ocajuajte,... zosto svoata nesreca ste gu podelile so drudji.

Idninata mu e svetla.
Meteorolozite za d'nat na pogubuanje mu predvidjav sl'nce.


Oznake: Macedonian Aphorisms, Makedonski Aforizmi


- 03:50 - by Sase Antic - Comments (3) - Print - # Link - Top ^ --- Bookmark and Share



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Make Money with Twitter

For more RECOMMENDED MONEY MAKERS - CLICK HERE.



Looking for something? SEARCH HERE!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Home of Music & DJs | About | Archives | Services | Advertise | Contact | DeeJay RSS
Macedonian Music - Makedonska Muzika | Make Money Online

Copyright © 2004-2024 DeeJay - Electronic Dance Music DJ Blog by Sase Antic :: All Rights Reserved.
Design: Techno Lab - Web Design Macedonia, Website Redesign, SEO, Social Media, Internet Marketing
DeeJay.blog.hr (blog.dnevnik.hr/deejay) - A part of Cortex Cerebri Network | Blog started: June 4th, 2004

Π .